|
ASG Prudnik - Forum Grupy Szturmowej Prudnik
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldeck
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: prudnik
|
Wysłany: Sob 15:21, 12 Maj 2007 Temat postu: Awarie i uszkodzenia |
|
|
W TYM TEMACIE CHWALCIE SIE CO KOMU I JAK PADŁO W REPLICE I/LUB OPORZĄDZENIU, TO BĘDZIE LISTA AWARYJNOŚCI...
Pomyslałem sobie, że to aż śmieszne więc...
Spalił mi się silnik w Wellu m4a1:D
Teraz możecie się ze mnie śmiać...
Do czasu, bo juz zamówiłem silnik CA high torque, z którym równocześnie wsadzę sprężynę m120
Proszę o oklaski
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez poldeck dnia Czw 15:25, 23 Sie 2007, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zavisza
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Nie 15:19, 13 Maj 2007 Temat postu: |
|
|
Ano tak to jest jak sie przekombinuje, zwlaszcza z WELL-ami
Kumpel tez przekombinowal, za duzo wsadzil do swojej ICS-ki i chyba mu zebatki poszly
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldeck
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: prudnik
|
Wysłany: Czw 15:22, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
W miedzyczasie zdążylem co wszyscy wiedzą doskonale, rozwalić GB wella i CA sprężyną m120:D
A wczoraj po zaliczonej zacince gnata, jak rozebrałem GB, okazało się, że rozkręciły sie dwie połówki łożyskowanej prowadnicy.
A co było dalej?
Zablokowanie tłoka na odkręconym palcu prowadnicy, spowodowało oczywiście sklinowanie tego wszystkiego. Silnik natomiast okazał się bardzo dobrym motorkiem, niesamowicie mocnym. Na tyle mocnym, że KUR**, ZMIELIŁ MI ZĘBATKI HELICAL SUPER TORQUE UP CA!!! Czyli w praktyce najwyżej postawiony model w hierarchii CA.
Czyli póki co jestem niebronny lub jak inni mawiaja bezbronny.
W drodze są już zamówione zębatki Super Torque Up Systemy. postanowiłem sie nie cackać. Może kosztują prawie trzy stówy ale Systema robi w koncu najlepsze zębatki jakie są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zavisza
Dołączył: 08 Sty 2007
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kędzierzyn-Koźle
|
Wysłany: Czw 17:54, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Tak to jest jak sie solidnie przesadza
Poszedl mi tlko CYMOwski... Teraz mam Poldckowskiego Classica (dzieki ) z lozyskowana glowica z CYMY ;]
Dosyc dziwna kombinacja, ale sie sprawdza ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
poldeck
Dołączył: 22 Gru 2006
Posty: 241
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: prudnik
|
Wysłany: Czw 19:14, 23 Sie 2007 Temat postu: |
|
|
Łożyskowana głowica była u Ciebie z Hurricane`a.
A ja wcale ostro nie przesadziłem bo mówie o moim nowym gnacie czyli CA M15A4...
A że HSTU poszły w pył to zasługa silnego silnika a nie sprężyny...
A za tłok nie dziękuj bo to nie prezent:P Sam wiesz ile mi zapłacisz:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|