Forum ASG Prudnik - Forum Grupy Szturmowej Prudnik Strona Główna ASG Prudnik - Forum Grupy Szturmowej Prudnik

 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

10-12.10(piątek-niedziela) - NIUCON - Wrocław

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Prudnik - Forum Grupy Szturmowej Prudnik Strona Główna -> Imprezy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodewicz



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Nie 19:15, 14 Wrz 2008    Temat postu: 10-12.10(piątek-niedziela) - NIUCON - Wrocław

Konwent odbędzie się 10-12 października w szkole podstawowej nr. 2 we Wrocławiu.
Impreza zaczyna się w piątek o godzinie 18:00.
Zakończenie fazy szkolnej konwentu odbędzie się ok. godz 14 w niedziele.
Wielkie strzelanie przewidziane dla graczy airsoftowych zacznie się ok. godz. 10 a zakończy się ok. godz. 16 w niedziele.

Przewidziane są między innymi takie atrakcje jak:
1. Wielki konkurs wiedzy o airsofcie i militariach.
2. Bieg w pełnym szpeju (konkurs)
3. Load and shot (konkurs)
4. Voyage GB (konkurs)
5. Strzelnica
6. Godziny Lansu
7. Speed Hunter (Konkurs)
8. Roskaładnie i składnie kałacha na czas (konkurs).
9. W samo południe (konkurs)
10. Prelekcje tematyczne:
a) Jednoski z całego świata: rangers, seals, delta, rmc, sas, wdw, specnaz, wp, grom.
b) Głupota w airsofcie
c) Airsoft a wojna, zabawa a rzeczywistość
d) Wady i zalety sprzętu US Army
e) Tuning i mechanika GB
f) Milsim, czyli airsoft survival

Atrakcje poprowadzą tak znane osoby jak:
Procent, Mario, Super, Yuber, Ktuhlu, Maku, Duncan McLain, Biolon czy Kapral

Na konwencie będzie także mnóstwo atrakcji związanych tematyką fantasytki i mangi.

Między innymi:

1. LARP Neuroshimowy
2. Alien (LARP)
3. LARP Cthulu
4. Blok Techo-Apokalitpytczny
5. Blok Gwiezdnych wojen
6. Games room (Gry planszowe i karcianki)
7. Cosplay
8. Animacja japońska vs. reszta świata
9. Kalambury
10. Karaoke
11. Panel Eva (Panel o Ewangelionie)
12. Singstar (grupowe karaoke ;])
13. DDR
14. Konsole do grania
Będzie także larp WORMOWY(w klimacie znanej wszyskim gry).
We wszyskich dostępnych konkursach do zdobycia będzie szereg klimatycznych nagród.



Więcej na temat atrakcji można znaleźć na stronie konwentu. Tutaj link:

[link widoczny dla zalogowanych]

Na zakończenie konwentu przewidziane jest także Wielkie Strzelanie, które odbędzie

się na jednym z podwrocławskich terenów.

Koszt imprezy to:
Pełna wejściówka - 30 zł
Dniówki - 10/20/15 zł

Na konwent zabieramy śpiworek, karimatę, przybory higieny codziennej, jedzenie, picie,

pieniądze na ewnentualne zakupy, trochę rzeczy na zmianę oraz to co najważniejsze -

pozytywną energię ;].
Miejsce na nocleg podczas konwentu jest przewidziane w szkole, w której będzie się

on odbywał.
Więcej o tym w poradnikiu konwentowym KONWENT SURVIVAL. Tutaj jest link:
[link widoczny dla zalogowanych]

Dodakowe informacje:
Szkoła położona jest w pobliżu dworca pkp/pks(ok. 5 minut drogi piechotą).
Szkoła położona w okolicy rynku/centrum Wrocławia(ok. 5-10 minut drogi piechotą).
Możliwy jest przejazd PKP za połowę ceny przy zebraniu grupy powyżej 10 osób. Więcej o

tym na poniższej stronce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Szkoła posiada szereg toalet oraz łazienki, z których najlepiej korzystać w sposób

zaspakajający nasze potrzeby fizjologiczne ;] oraz te związane z higieną.

Chętnych do pomocy przy konwencie prosi się o kontakt pod nr. gg: 9006135.
Twórcy atrakcji oraz helperzy mają wjazd free na konwent lub 50% zniżki.

UWAGA! Uprasza się wszystkich jadących na konwent o:
1. Nie paradowanie po mieście z odkrytymi gnatami.
2. Nie latanie z gnatami po korytarzach szkoły.
3. Nie strzelanie na terenie konwentu ze swoich replik, chyba, że za zgodą któregoś z organizatorów w specjlanie wyznaczonym do tego miejscu.
4. Nie noszenie kominiarek na konwencie bez zgody któregoś z organizatorów.
Zgodnie z przyjętym powszechnie prawem ASG zabrania się uczestnictwa w wielkiej strzelance osobom poniżej 16 roku życia. Osoby powyżej tego wieku mogą wziąć udział w spotkaniu po okazaniu pozwolenia od obu prawnych opiekunów.

Zapraszam i pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
faja



Dołączył: 14 Kwi 2007
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Prudnik

PostWysłany: Wto 16:18, 16 Wrz 2008    Temat postu:

Chętnie bym pojechał ale niestety w tym czasie będę na poligonie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rodewicz



Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 22:48, 19 Wrz 2008    Temat postu:

Oto prezentuje zasady, które będą panować na Wielkiej Strzelance, która odbędzie się po konwencie NIUCON.

PRZED STRZELANIEM

Kulki
Każda osoba jadąca na strzelanie musi mieć swój własny nie rozpieczętowany worek/2 worki amunicji (do 3500 bb). Jeśli nie ma takiego worka, może go kupić jeszcze przed strzelaniem na miejscu (ceny amunicji do kupienia na miejscu będą odpowiadały cennikom rynkowym).
Każdy z takich worków będzie odpowiednio oznaczony imieniem i nazwiskiem właściciela.
Są dwa następujące rodzaje amunicji:
0.23 g, 0.25 g – żółta
0.28 g, 0.30 g – niebieska
Ich kolorom odpowiadają kolory worków amunicyjnych.
Do strzelania dopuszczone są następujące rodzaje firm produkujących kulki: Gaurder, Excel, Blaster, Extreme, Tokyo Marui, ICS, GFC(nie mylić ze starymi kulkami gunfire), Pestki.

Wiek
Osoby w wieku 16-17 lat zobowiązane są do dostarczenia pozwolenia na strzelanie podpisane przez obu opiekunów(wzór pozwolenia do zdobycia na wmasg.pl) oraz okazania legitymacji szkolnej.
Osoby pełnoletnie zobowiązane są do okazania dowodu tożsamości.

Inne
Każda osoba jadąca na strzelanie musi mieć ze sobą następujące rzeczy:
1. Czerwoną szmatę
2. Sprawdzone gogle/okulary
3. Zdolność bojową :]

POLE BITWY

Punkt zaopatrzeniowy/Punkt dowodzenia
Każda z sił konfliktu ma swój własny punkt zaopatrzeniowy będący także punktem dowodzenia. Jest to punkt, w którym w miejsce zabitych żołnierzy do boju wchodzą nowe jednostki/oddziały (tzw. resp). Wejście nowych żołnierzy jest określane przez głównego dowódcę. Czas spędzony na punkcie zaopatrzeniowym/punkcie dowodzenia po śmierci żołnierza wynosi ok. 20-30 minut.

Oddziały i dowódcy oddziałów
Każda z sił konfliktu jest odpowiednio podzielona na oddziały. Każdy oddział ma swojego dowódcę i jego zastępcę. Zastępcy dowódcy przejmują dowodzenie nad oddziałem w momencie śmierci dowódcy.
Dowódca sztabu dba by w każdym oddziale był dowódca i jego zastępca wysyłając takowych z punktu zaopatrzeniowego/punktu dowodzenia. Oddział, który stracił dowódcę oraz zastępcę dowódcy zostaje w miejscu(wszyscy jego członkowie mogą wykonywać jedynie drobne przemieszczenia) aż do nadejścia nowego dowódcy. Dowódca sztabu nie może wyznaczać dowódców oddziału ani ich zastępców na odległość.
Dowódcy oddziałów oraz ich zastępcy powinni umiejętnie rozdzielać amunicję w oddziale.
Dowódcy oddziałów oraz ich zastępcy mogą przyjmować do swoich oddziałów napotkanych rannych bądź błąkających się po polu żołnierzy swojego wojska.
Dowódcy oddziałów posiadają dodatkowe worki na amunicję. Powinni oni uzupełniać stan worków na amunicję od zaopatrzeniowców.

Amunicja
Każdy z żołnierzy otrzymuje od swojego dowódcy sztabu porcję amunicji. Amunicja wydzielana jest odpowiednio z worków amunicyjnych poszczególnych żołnierzy.
Każdy z żołnierzy otrzymuje od swojego dowódcy sztabu 2 różne worki na amunicję. Żołnierz może zabrać amunicję rannemu lub zabitemu przeciwnikowi. Odbywa się to w następujący sposób:
1.Podejście/podbiegnięcie żołnierza do przeciwnika.
2.Wyjęcie odpowiedniego worka na amunicję.(ranny/zabity żołnierz musi przyznać się do rodzaju używanej amunicji)
3.Wyciągnięcie kulek z magazynków i wrzucenie ich do worka na amunicję.
4.Oddalenie się od rannego/zabitego.
Zabity żołnierz zostawia całą swoją amunicję w woreczku na amunicję w widocznym miejscu (zawieszając na krzaku, drzewie, kładąc na otwartej przestrzeni) w punkcie swojego zgonu.
Żołnierz postrzelony bez amunicji może zostać poratowany amunicją przez swój oddział.

Postrzały i bandaże
Każdy żołnierz w punkcie zaopatrzenia dostaje bandaż, który przydaje się w razie postrzału.
W razie postrzału każdy żołnierz upada/kuca zakłada na głowę czerwoną szmatę, poczym wzywa medyka. Ranny żołnierz nie rusza się z miejsca do czasu opatrzenia go przez medyka bądź wykrwawienia. Jeśli po 15 minutach medyk nie dotrze do rannego, ten umiera z wykrwawienia i jako trup udaje się do swojego punktu zaopatrzenia/punktu dowodzenia. Jeśli przed upływem 15 minut medykowi uda się dotrzeć do rannego, ten po 5 minutowym zabiegu uleczenia może powrócić do gry jako postrzelony żołnierz. Przed zabiegiem uleczenia żołnierz przekazuje medykowi swój bandaż.

Żołnierz postrzelony
Postrzelony żołnierz nosi na swoim ramieniu bandaż założony mu przez medyka. W przypadku kolejnego trafienia żołnierz taki ginie i jako trup udaje się do swojego punktu zaopatrzenia/punktu dowodzenia.

Medyk
Każdy oddział ma swojego medyka/medyków. Medyk zaopatrzony jest w torbę medyczną w której znajdują się: strzykawka, środek antyseptyczny(sól), kroplówka.
Podczas zabiegu uleczania medyk wykonuje następujące czynności:
1. Zasypuje ranę środkiem antyseptycznym(zasypanie garścią soli miejsca trafienia)
2. Wstrzykuje środek przeciwbólowy(symulacja zastrzyku)
3. Opatruje ranę bandażem(umieszczenie bandaża na jednym z ramion)
4. Podłącza kroplówkę(przyciśnięcie końca rurki kroplówki do jednej z rąk)
Medyk może opatrzyć sam siebie. Obowiązują go te same zasady, jak w przypadku innego postrzelonego żołnierza. Każda z sił konfliktu może ustalić własny znak głosowy wzywania medyka przez rannego.

Zaopatrzeniowiec
Każda z sił konfliktu posiada swoich zaopatrzeniowców. Zaopatrzeniowiec posiada skrzynkę z amunicją oraz worki na amunicję. Dowódca sztabu powinien umiejętnie wysyłać swoich zaopatrzeniowców do miejsc, w których są oni potrzebni.

Dezercja
Żołnierz, który dobrowolnie oddzielił się od swojego oddziału bez wiedzy dowódcy lub wbrew jego rozkazom staje się dezerterem. Do dezerterów można strzelać tak jak do przeciwnika.


Uwagi końcowe:
1. Zasady przyjęte do realizacji scenariusza służą tylko i wyłącznie większemu klimatowi spotkania – więc NIE OSZUKUJEMY! To tylko zabawa.
2. Ewidentne przykłady terminatorstwa lub innego oszustwa będą skutkowały grupowym linczem lub wyrzuceniem ze spotkania.
3. Staramy się nie strzelać w głowę.
4. Staramy się nie strzelać w bliskich odległości(mniej niż 5 m) tylko w stanowczy sposób informować o śmierci/postrzale danej osoby.
5. Nie udajemy. Konsekwencje patrz punkt 2.


To chyba tyle, chyba, że mi się jeszcze coś przypomni, albo mi ktoś to wygarnie Razz

Tło historyczne zostanie przedstawione podczas konwentu. Każda osoba zdeklarowana na strzelanie dostanie 2 egzemplarze z zasadami gry i opisem konfliktu. Na dniach pojawią się zdjęcia z terenu, na którym odbędzie się strzelanie.. i może trochę z rysu historycznego ;]

Pozdrawiam!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rodewicz dnia Pią 22:48, 19 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum ASG Prudnik - Forum Grupy Szturmowej Prudnik Strona Główna -> Imprezy Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin